Vítejte na stránkách obce Obec Kozojedy.
Používáme cookies
Chceme, abyste sledovali vy nás, ne my vás. Pro správnou funkčnost webu nějaké cookies potřebujeme. Své nastavení cookies můžete změnit pomocí nastavení cookie.
Nastavení zobrazení

Povinně zveřejňované informace

Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020, která stanovuje strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.

1. Název

Obec Kozojedy

2. Důvod a způsob založení

Obec Kozojedy vznikla podle zákona č. 367/1990 Sb. o obcích ve znění pozdějších předpis.

Obec vykonává svoje funkce podle zákona č. 128/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů.

3. Organizační struktura

Organizační struktura obce je zveřejněna v sekci úřad - zastupitelstvo.

4. Kontaktní spojení

4.1 Kontaktní poštovní adresa

Obecní úřad Kozojedy
9. května 40
281 63 Kostelec nad Černými Lesy

4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu

Obecní úřad Kozojedy
9. května 40
281 63 Kostelec nad Černými Lesy

4.3 Úřední hodiny​

Pondělí     08:00 - 11:00
Úterý         08:00 - 11:00
Středa       08:00 - 11:00 a 16:00 - 18:00
Čtvrtek     08:00 - 11:00
Pátek        08:00 - 11:00

4.4 Telefonní čísla

úřad:                    +420 321 677 114

4.5 Adresa internetové stránky

www.obeckozojedy.cz

4.6 Adresa podatelny

Obecní úřad Kozojedy
9. května 40
281 63 Kostelec nad Černými Lesy

Adresa podatelny slouží pro doručování dokumentů jak v listinné, tak i elektronické podobě. Více informací o formě podání a přehled technických nosičů dat, které obec přijímá je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací.

4.7 Adresa e-podatelny

obec.kozojedy@seznam.cz

4.8 Datová schránka

ID datové schránky:
6qbakww

5. Případné platby lze poukázat - číslo účtu

- bezhotovostně na číslo účtu: 6626151/0100

- v hotovosti v kanceláři OÚ

6. IČ

00235491

7. DIČ

CZ00235491

8. Dokumenty

8.1  Seznamy hlavních dokumentů

Všechny dokumenty lze nalézt v sekci úřad - úřední deska.

Obecní vyhlášky a předpisy jsou umístěny v sekci úřad - obecní vyhlášky

8.2 Rozpočet

Rozpočty obce jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - rozpočty.

Závěrečné účty jsou k dispozici v sekci úřad - úřední deska - závěrečný účet

9. Žádosti o informace

Postup pro získání informací naleznete v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací

10. Příjem podání a podnětů

Žádost o poskytnutí informace může být podána ústně nebo písemně. Za písemně podanou žádost se považuje rovněž žádost zaslaná do datové schránky nebo na adresu elektronické podatelny, ani v jednom případě není nutné použítí zaručeného elektronického podpisu.


Způsob pro podání žádosti

1. ústně

Ústně lze žádat o poskytnutí informace na obecním úřadu v úředních hodinách. 

Ústně lze také žádat telefonicky na telefonním čísle obecního úřadu.

2. písemně

a) Poštou na adrese:

Obecní úřad Kozojedy
9. května 40
281 63 Kostelec nad Černými Lesy

b) Předáním písemné žádosti na obecním úřade v úřeních hodinách.

c) Přes elektronickou podatelnu na email obec.kozojedy@seznam.cz

11. Předpisy

11.1 Nejdůležitější používané předpisy

  • zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, v platném znění
    (upravuje postavení oprávněného a povinného subjektu při vyřizování žádostí o poskytnutí informací, postup při rozhodování a poskytnutí informací a oprávnění žadatele v případě odmítnutí informací).

  • zákon č. 167/2012 Sb., kterým se mění zákon č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění pozdějších předpisů, a další související zákony
    (Tento zákon upravuje používání elektronického podpisu, poskytování souvisejících služeb, kontrolu povinností stanovených tímto zákonem a sankce za porušení povinností stanovených tímto zákonem).

  • zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění
    (upravuje postup orgánů moci výkonné, orgánů územních samosprávných celků a jiných orgánů, právnických a fyzických osob, pokud vykonávají působnost v oblasti veřejné správy).

  • zákon č. 128/2000 Sb. o obcích

  • zákon č. 133/2000 Sb. o evidenci obyvatel a rodných číslech

  • zákon č. 565/1990 Sb. o místních poplatcích

  • zákon č. 200/1990 Sb. o přestupcích

  • zákon č. 183/2006 Sb. o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon)

  • Platné obecně závazné vyhlášky

  • Usnesení ze zasedání zastupitelstva obce

Úplné znění právních předpisů je dostupné na https://aplikace.mvcr.cz/sbirka-zakonu/

11.2 Vydané právní předpisy

Právní předpisy obce jsou dostupné v sekci úřad - obecní vyhlášky. 

Právní předpisy obce a jejich evidence jsou k nahlédnutí na obecním úřadě. 

12. Úhrady za poskytování informací

12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací

Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.

Sazebník je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací

12.2 Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací

Žadatel může podat na postup při vyřizování žádosti o informaci stížnost, pokud nesouhlasí s výší úhrady sdělené žadateli písemně povinným subjektem před podáním informace nebo nesouhlasí s výší odměny za oprávnění užít informaci na základě licenční smlouvy. Stížnost lze podat písemně nebo ústně, a to u povinného subjektu. O stížnosti rozhoduje nadřízený orgán. V současné době nejsou vydána žádná usnesení nadřízeného orgánu týkajících se těchto stížností.

13. Licenční smlouvy

13.1 Vzory licenčních smluv

13.2 Výhradní licence

Obec v této době nemá uzavřenou žádnou smlouvu o poskytnutí výhradní licence.

14. Výroční zpráva podle zákona č.106/1999 Sb.

Výroční zpráva obce je k dispozici v sekci úřad - chci zařídit - poskytování informací

publikováno: 14. 6. 2023 11:27, Petra Škarková

Novinky z úřad

Občanská poradna

publikováno: 3. 7. 2024

  • Martina Šafránková
  • 230

Občanská poradna: pracovniště Říčany, Masarykovo nám. 6/17